17 April 2008

Sad News

Hi..its been a while I didn't update my blog.. my life now is very bz.. to bz actually..day time working 8.30-5.45..1 hours travelling though and flow..Understand what I mean..? hehe...maksudnya pagi2 nak pegi keja dah 1 hrs travel from rumah ke opis..petang pun sama gak..so dah 2 hrs buang camtu ja..sampai rumah dah 7pm..apa yg leg buat mlm2..too short kan..so, too bz..bz doing everything..
Naper title sad news? sad news sebab yesterday my hubby bagi tau dia nak ke China for 3 months..huhu..:-( :-( sedihnya..sedih sgt sebab dah lama x berpisah ngan hubby..dulu2 ye ada gak pisah2 camni tapi after get bby..all of this stop..sebab my hubby switch job.. sekarang my bby just 1yrs and 2 months nak kena berpisah ngan daddy dia for 3 months.. sedihnya..tak tau camna nak handle everything for this 3 months onwards..sebab most of everythings my hubby yg buat..
well..hope for the best to come and see what will happen..pray for me pls..!

No comments: