22 May 2009

Lamanya...

Fuh! lamanya tak update blog aku..bkn malas, tapi tak leh..dulu opis aku leh blogging2 ni..lps ja system kena virus, terus depa block..geramnya! ari2 tgh blog org ja..leh review ja, tak leh buat pa2..tensen tul!
hehe..ari ni dgn jayanya aku kenen broadband BIL..at last dpt gak update..hope nanti2 leh buat lg..to many to tell but too short time..
Byk benda happen, hubby balik from China somewhere in Aug 2008..meet my BFF during high school somewhere April 2009..rindunya..at last dpt gak jumpa Ayin, after so long lost contact..
My bby pun dah besar..skrg 2.5 months..leh ckp few words yg paham, tapi byk yg tak paham..hehe..finally, be able to find most of my high school & Uitm's friends..teringat zaman dulu kala..how's time flies..Ramai dah berubah..some still maintain cute camtu gak..hehe..termasukla aku yg terlebih cute, rasanya aku yg terlebih perubahan kot..from slim tall girl to cubby short mummy..
What else to tell?..hmm..rasanya smpi sini kot, klu aku leh kenen lg broadband dia, aku akan berblogging ngan gigihnya..titun..

1 comment:

Anonymous said...

salamms, tak singgah blog me punnn.. ehehe